Nytt i garderoben

först vill jag bara säga att jag vet hur jä-la dålig jag är på uppdatering men så får det bli jjust nu, jag har ett liv utanför datorn och dvs vänner och skola speiellt mkt plugg nu i 9:an.
Så läs när det finns eller strunta i det:)


Tröja: GinaTricot 199,-

Blus/skjorta: H&m 199,-

Halsduk (MYCKET FINARE I VERKLIGHETEN!) Ginatricot 99,-

Leopardblus: H&m (REA) 149,-  Ord
179,-

Mysig stickad tröja: GinaTricot 149,-

Hann inte redigera bilderna heller...  Här kommer min dagens också:


Leopard:
H&m
Jeans: Cheap Monday
Väska: Kappahl
Skor: Skopunkten
Sjal: H&m
Halsband: Giltter (fick det i en "överraskningspåse" )
Armband: INDISKA, H&m, GinaTricot


Kommentarer
Postat av: Mirlinda

förlåt för sent svar gumman, har varit mycket nu så har knappt orkat med bloggen. hehe. allt bra med dig? =D kram

2009-09-08 @ 14:43:46
URL: http://mirliworld.blogg.se/
Postat av: Ellen

Tänkte bara säga att du har en jätte fin blogg beck!:)<3

2009-09-08 @ 21:00:01
Postat av: Lina

Snygga armband!

2009-09-11 @ 13:37:05
URL: http://www.metrobloggen.se/diarybyholdor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0