Simpelt betyder inte fult. :) Föressten, LOV för mig nu i en vecka!!!


Jag hatar blixtar från kameror så mina ögon ser ... ja, ni ser ju själva... :)


'
Diggar verkligen mitt halsband från JC rean:D

Glad 15-åring:)      lockarna från igår satt kvar lite, annars har jag världens mest tråkigaste och plattaste hår... :(

Basicbeckas Outfit:
Stickat:
GinaTricot 149,-
Halsband: JC 39,-
Leggins: GinaTricot 99,-


Har föressten köpt ett par skor nu på eftermiddagen som kommer upp sen!
Haft en hur mysig eftermiddag som helst! Lov från och med nu, spice'n rice med tjejerna och shopping med Ellen

Hoppas ni haft liika trevlig som jag och hoppas ni får en underbar fredagskväll♥

Kommentarer
Postat av: hanna

det var väldigt mys och din blogg e super! :D<3

2009-10-23 @ 20:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0