HÖJ mysstämningen♥


Såhär ser det ut i mitt rum varje kväll. (:
Jag kan verkligen fokusera 100% lättare på t.ex. skolarbeten osv om mitt rum är städat och mysigt.
För det första: Tänd ljus! Speciellt nu när mörkret sakta men säkert börjar komma. Finns det något mysigare än de sprakande ljusen som luktar sådär härligt och äkta?
Vill ni ha lite finare skålar att ha ljusen i kan ni göra som jag:
Åk till en billig second hand och köp en glasskål (mitt exempel längst till vänster på bilden)
Köp akryl eller vanliga hobbyfärger, t.ex vit, rosa och grön.
Måla sedan mönster på glasskålen. Min glasskål är som sagt den längst till vänster på bilden och det var superenkelt att göra den!
Jag avslutade med att sätta på 4 stycken "bollar" under skålen, som blev som små fötter till skålen, så den lyftes upp en bit...

Häromkvällen

Te dricker jag varje dag, för det är ju så varmt och gott. Framförallt mysigt.
Den absoluta bästa pluggdrycken enligt mig.
Favorittéer är vanilj, hallon, svartvinbär och "mors lilla olle". (ja det finns alla möjliga sorters te namn haha)

Hoppas ni får en riktigt mysig kväll allesammans♥

Själv har jag sovmorgon imon, så jag funderar på att göra hela håret vågigt... Härligt att sova...


Kommentarer
Postat av: Lexie

det är sjukt mycket lättare att göra skolarbeten och så när det är städat! :)

2009-10-23 @ 20:15:32
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/
Postat av: hanna

naaw vilka söta toes!:)

2009-10-23 @ 20:56:57
Postat av: Ellen

Åh, det var väl skönt att du fick vila ut och vakna, sådär härligt utvilad?;)

2009-10-23 @ 21:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0