Onsdagens Outfit

För det första måste jag bara säga att det är ren befrielse och lycka att kunna sitta här med en kopp te och blogga i lugn och ro utan ett jäkla matte prov över sig. För det är ju gjort idag!
Och för er som är intresserade kan jag säga att det gick way better than I thought!
Jag är alltså sjuuukt glad nu!
Haha, den sista bilden är lite knäpp jag vet men min syrra vägrade ställa sig upp från soffan...
BasicBeckas Outfit♥:

Halsduk: H&m
Vit kofta: GinaTricot
Svart linne: GinaTricot
Jeansleggins: H&m
Nu ska jag skriva ett par inlägg till, hehe...
Ni ska bland annat få se mina nya skidkläder.
Puss&Kram BasicBecka♥


Kommentarer
Postat av: bästaste bästa julle bulle :)

kolla på första bilden på högerarmen,du ser värsta astränad ut haha:D<3

2009-11-25 @ 19:17:57
Postat av: Ellen

Skönt att det gick bra, tack för en mysig sväng i knalleland i omklädningsrum bland skidkläder.. oj lät lite konstigt kanske? + fina kläder!!

2009-11-25 @ 19:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0