Nyårsklänningen




(jag vet, heta sockor)



(haha, ser väldans blek ut på den sista bilden , blixt you knooow?!:)

199 kr från GinaTricot

Är jädrans nöjd faktiskt! Den får hänga med till Malta också...:) Så typiskt iaf, man tar massvis med bilder och så är klänningen likförbaskat snyggare i verkligheten ändå! :/
Men det var ett litet smakprov iaf! Tänk er till brunare ben (B.U.S lotion) och ett par high heels, pretty! :D

NU hörs vi imon! Känns som jag håller på att bli sjuk igen... Men iaf, puss och kram på er!

Sov gott!
Kramar BasicBecka♥


Kommentarer
Postat av: JESSICA

en sån klänning har jag med, den är jätte fin=)

2009-11-22 @ 22:55:34
URL: http://jessiiiru.blogg.se/
Postat av: Anonym

jadu. i helgen festade jag osv... durå snygging? :)

2009-11-23 @ 07:57:30
URL: http://rebeckaplace.blogg.se/
Postat av: moa

GRYYMT SNYGG JUE!:D:D:D<3

2009-11-23 @ 16:46:18
Postat av: svar till MOa:

sv: tack moa söt!<33

2009-11-23 @ 19:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0