Längtan är enorm!!!

Tjata inte så mycket om Malta, rebecka, tänker NI men jag kan verkligen inte bärga mig!
Fy fanken vad jag längtar till sommaren nu!!!!!!!
Jag äääälskar verkligen drag om man säger så, och är man 15 år och bor i Sverige kommer man givetvis inte in på några klubbar heller (18, you know) och i Malta är det tydligen bara 16 års gräns! :)
Hihi
Så det riktar alltså åt St.julians. Har läst lite överallt och det är tydligen vääärldens drag där nere! Min syrra har även vart där när hon var 15/16 nånting och det var verkligen D-R-A-G :)

Så sjukligt roligt verkar det och det är en lååååååång gata med bara massa klubbar som "Axis", "Brown" och "Plush" och massa mer. SMOCKFULLT med folk och ungdomar. Låter som paradiset verkligen.
Ja, kan inte säga annat än att JAG LÄNGTAR! Det kan inte bli något annat än tråkigt. (okej, nu kommer det säkert bli värsta trist, ne men det kommer det nog inte)
Haha, jaja, fattar att ni inte orkar med den här as jobbiga texten, men min kamera suger för den är typ paj så några outfits får ni inte heller.... Får se vad det ska bli av med den här bloggen.
Bilder från Paceville (stavning??) (klubbområdet i St.Julians)





Så sjukt fint på den sista bilden:)

Jaja, jag hoppas verkligen jag och Charlie får 3 asroliga veckor. Och jag fyller inte sexton förrens efter vi vart där så hoppas jag komemr in hehe, jag är ju en kortis trots allt:)
Fast de flesta kommer in tydligen på klubbarna..

Nåja, nu blir det lite mer engelska glosor och ULLARED på tv!
pösshej♥


Kommentarer
Postat av: tess

jag förstår att du längar :)

2009-11-16 @ 23:34:50
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: buuullen

LETS REAGGAE ALL NIIIIGHT PAAAAARTY YEEEEEEEEEEEY!!!!!!!!!!!!!!!! LOVE YOU INTE FÖR VI SKA ÅKA TILLSAMMANS MED AJA PÖÖÖÖÖS<3

2009-11-18 @ 17:58:15
Postat av: SVAR TILL JULIA:

svar: Haha, YEAH! LETS DO THAT! :)hihihihihihihihi

PÖÖÖÖÖÖÖÖSSS för fan! :P

2009-11-19 @ 17:05:07
URL: http://basicbecka.blogg.se/
Postat av: SVAR TILL JULIA:

svar: Haha, YEAH! LETS DO THAT! :)hihihihihihihihi

PÖÖÖÖÖÖÖÖSSS för fan! :P

2009-11-19 @ 17:05:10
URL: http://basicbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0