Hur är läget, egentligen, Rebecka??


(gammal bild) Där var jag typ brun jämfört vad jag är nu...
Såhär är det:

Jag känner mig: Utmattad, fryser om händerna även fast jag svettas om dem.

Dessa bloggar läser jag: (några utav dem) Hanna, FEBB, Melissa, Lisa


Jag vill:
Bli frisk för f*n!


Ber om ursäkt för:
Extremt dålig uppdatering och inga outfits...


Ska göra i helgen:
Skulle åkt ner på fest i U-hamn men min kropp säger absolut FET- NEJ eftersom jag är helt mör och darrig och svettig och kall... Det lutar åt filmkväll hemma i soffan med lite götta.


Lyssnar på:
Denna sjukt bra låten
(jag ska btw sjunga denna med några vänner på julavslutningen)

Är sugen på:


Detta saknar jag och längtar till:


Båtturer på havet. I detta fall med varmt Te.

Räkor.

Härliga platser.

Ja, sol, fina saker och allt annat somrigt!

Nu vet ni läget lite, och ojoj vad jag tappar besökare nu när min uppdatering suger och när jag aldrig lägger upp outfits.

Jag ska försöka sluta tjöööta om hur sjuk jag är och att jag aldrig får tillbaka mitt spralliga jag. Det tar ju trots allt på krafterna att vara sjuk, och jag som verkligen ALLTID är pratglad och sprallig känner inte igen mig själv.

Nåja, det kanske blir en kvällsuppdatering eller nåt i stil med det, nu ska jag hmm.. ja, vad ska jag göra?

 

Hoppas ni mår prima iaf, så hörs vi snart! ♥


Kommentarer
Postat av: Becca

Hoppas du mår bättre snart!

Åh julmust mmmmm



Ja hihi jag ska flytta till egen lägenhet nu på måndag! Så spännande :D

Å tack, ja jag hittar säkert en fin pojke nångång i livet :)

Ha en suverän fredag! mys

2009-11-13 @ 11:05:39
URL: http://beccatroll.blogg.se/
Postat av: Ellen

Krya på dig!:)<3

2009-11-13 @ 16:35:55
Postat av: tess

men åh... krya på dej!

2009-11-13 @ 21:10:48
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: JAG SVARAR ELLEN:

tack;)<33

2009-11-14 @ 15:06:38
URL: http://basicbecka.blogg.se/
Postat av: Ellen

Haha, bra Becka!:D<3

2009-11-17 @ 17:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0