Här sitter jag och undrar hur jag kunde födas utan mattehjärnan?

Åh.
Så hade jag kunnat uttrycka mig om och om igen. Här sitter jag nu, har matteprov i morgon, känner mig totalt rubbad.
Jag menar, hur många gånger när jag blir vuxen kommer jag räkna ut vilken jä*la volym en gräsligt ful glasiglo (hallå, vet någon ens vad det är?) har?
*Suck*
Ibland undrar jag på allvar hur jag kunde födas utan den delen av hjärnan där man räknar matte... Jag verkar verkligen ha fötts utan den.
Det var föressten Gymnásie besök som stod på vårat schema idag. Det innebar att vi skulle besöka två gymnasium. Jag valde Bäckäng och Almås men bytte till Sven Eriksson (Teknis) eftersom jag inte orkade dra till Almås.
Och hur onödigt var det inte för mig att sitta och lyssna på alla program på Teknis i tusentals timmar (kändes det som) när jag var 100% säker på att jag skulle gå Estet Musik på Bäckäng?

Jo visst vettni, där satt jag med sprägande huvudvärk och trötthet  och lyssnade på hur många timmar idrotts programmet tränade varje vecka, på hur "lite" läxor samhäll ekonomi hade osv...

Shit, nu när man tänker såhär känner man sig en aning stolt att man faktiskt överlevde ! :)
Och kommer jag inte in på Estet Musik på Bäckäng ska jag långsamt dra av mitt skinn och göra ett skärp av det som jag sedan kan strypa mig med. Haha, ne nu skoja jag bara! (för det kunde ni ju inte ana, hoho)

Hoppsan, nu sitter jag här igen, när jag egentligen ska vara nån HELT ANNANSTANS.

Så folket därute, lev livet, var glada, passa på att NJUTA av livet när ni inte har ett ton med läxor varje dag som hänger på ens axlar, okej? Tack!

Därför ska jag faktiskt UNNA mig en varm kopp choklad och fortsätta med att se ut som ett frågetecken öga mot öga mot matteboken. Så det så.

Här njöt jag av livet en skön sommardag.
Fast man bara ser mitt öga heheh...

Puss&Kram BasicBecka♥

Kommentarer
Postat av: moa

Jag förstår dej TOTALT!

Så känn dej inte ensam...hehe:)<3

2009-11-24 @ 22:14:59
Postat av: SVAR TILL MOA:

sv: Haha, BRA MOA!<3333

2009-11-25 @ 07:39:17
URL: http://basicbecka.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin bild du! :)

jofan, det är kanoon. själv då? =)

2009-11-25 @ 10:39:23
URL: http://rebeckaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0