Spikmatta.Nutella.Dålig sömn.


Bild på Rebecka, eller man ser inte så mycket men men...

Haha, bild från sjuan. Vi höll allvarligt talat på att kvävas av vindruvorna och av skratt. Sjukt kul att pressa upp vindruvor i käften, man ser inte klok ut! :D

Morning, fokes! Dock sov jag knappt en blund inatt. Så på morgonen fick jag upp spikmattan i sängen eftersom jag brukar somna på dem så efter en halvtimma eller så, somnade jag rätt på spikmattan med vänster armen och benet så nu är det helt mjöligt i dem kroppsdelarna, typiskt...
Jag fick åtminstone i mig två pågen mackor med nutella på (bara sån frukost jag äter i U-hamn, hehe).
Det blev inga slingor igår så det får det bli idag istället! Jag är för eran information nyduschad också, fräscho.
Så idag blir det att tagga inför ikväll helt enkelt, och slinga håret givetvis.
Auf Wiedersehen♥

Kommentarer
Postat av: moa

haha! sjuukt söta!:D<3

2010-01-01 @ 16:22:25
Postat av: Anonym

sv: TACK!:)<33 hihi

2010-01-01 @ 17:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0