Sönda och andra advent




Mysdag idag helt enkelt!

Började morgonen med frukost med Rebecka, sen gick jag och syrran en lång härlig promenad kring området vi bor på (min skolsköterska säger att jag måste ta egen tid och promenader varje dag eftersom jag är inne i en stress period) sedan så plockade jag ner lite julstjärnor från vinden och julpyntade mitt rum.
Jag har börjat städa i rummet också så snart är det jättemysigt och fint.
Ska försöka plugga lite också, har ett stort biologi/ekologi prov på onsdag som jag inte ens börjat läsa på...
Sen blir det till att städa färdigt och mysa med lite te. Imorgon ska jag ta blodprover på vårdcentralen och kolla så att det inte är allt för mycket fel på mig, hehe. Håll tummarna!

Hoppas ni får en fortsatt bra söndag, hörrni! :D

Puss&kram, BasicBecka♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0