...Skidåkning i Ulricehamn...








Lite bilder från dagen. Jag, Amalia och Julia drog till U-hamn för att åka skidor/snowboard i de nypistade backarna. Härligt! Dock var vi inte ensamma och efter ett tag var det isigt och sjuka högar med lös snö. Men några bra åk fick vi allt.

När jag kom hem satt jag framför brasan med en kopp te och ett par chokolate cookies (stavning?)
Det var riktigt najs...

Halv sex eller halv sju nånting ska jag och syrran hänga med mammsen och hennes sambo för att fira jul med Mattias, sambons släkt eftersom de har yrken som brandman, sjuksköterska osv och måste därför jobba imorgon på julafton.
Det blir alltså lite julafton för mig idag och imorgon. Inte helt fel, haha! :)

Ha en underbar fortsatt dag, hörrni, vi hörs♥


Kommentarer
Postat av: moaåka dit nån gång!

OMG! Faan vad awsomeee:D:D:D vi måste åka dit nån gång!:D och heeeyy!? när ska vi träffas och byta christmasklapps?:) PUss!<3333333

2009-12-23 @ 21:06:33
Postat av: Anonym

sv: ja eller hur! hahha:) vi måste träffas snart babe<3

2009-12-25 @ 11:47:18
URL: http://basicbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0