S.H.O.P.P.I.N.G på L.I.N.E.X

Tjooo.

Idag hängde jag och en del andra (nior) elever från elevrådet med rektorn och några lärare för att prata om vår skola för några mellanstadieskolor.
Nu när kunskapsskolan har öppnat här så är det hård konkurens haha, men vi vill givetvis att alla sjuor ska gå på särla!
I alla fall så drog jag och Bullen (sööötaste Julia, nivet hon jag nämnde igår?) ner till stan för att shoppa julklappar till våran "Lilla julafton" vi ska ha på fredag.
Hela stan är sjukt julig med massa små röda hus som dem ställt upp och säljer julsaker och godis osv.
Det blev även en sväng in till LINDEX som hade en del gott&blandat (haha).
SÅHÄR BLEV MIN SHOPPING.




Söt Tunika/Klänning: LINDEX: 299,- (AJ!!!!)





Sött vitt linne: LINDEX: 49,- (REA) JIPPIE!

inget speciellt men konstigt nog har jag inte vart så nöjd på länge...
dessa plagg funkar ju både på vintern och sommarn.
Jag tänker mig på malta (jag kan inte sluta tagga, hehe), pepparkaksbrun (dock svårt för mig att bli så brun), solblekt långt hår, en smoothie i handen. Fy vad fint.

ELLER HUR? :)


Kommentarer
Postat av: moa

Gosh! va fint!:D<3333

2009-12-09 @ 20:20:32
Postat av: JESSICA

vilka söta blusar=)lindex har så mcyket fint nu för tiden

2009-12-09 @ 21:33:20
URL: http://jessiiiru.blogg.se/
Postat av: Neha

Det var ingen dålig rea inte

2009-12-10 @ 12:03:57
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0