Missa inte oss på TV 4 IMORGON mellan kl 18.00-19.00...


(haha, fin bild va?)

Nu är det som Julia skrev innan, TV 4 time imorgon.
Då ska Särlaskolans LuciaTåg (vi tjejer i 9:an) vara med i Tv någonstans mellan kl 18.00-19.00.
Jag tror dock att det ska sändas lokalt men man kan ju testa haha, (alla Boråsare måste slå på Tv:n iaf!)

Nu börjar jag känna pirret i magen. Jag och min kompis Ebba ska nämligen sjunga en låt själva. (huh!)

Det får gå som det går men fyy va fint det kommer bli när alla ljus är tända och våra röster är redo.

Kl 7 ska vi samlas. Klockan 10.00 ska vi ha första sittningen. Kl 11.00 ska vi ha andra sittningen.

Det kommer bli grymt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0