..................................Lilla Julafton.....................

Alla 19 paket till julklapps leken, hehe...

Jag körde sommarklänning med luciaband i midjan. (inte så seriöst)

Jag och Amalia var skickliga kockar...

God mat.


Skål


Julklappsleken

Jag, Hanna och Ellen myste medans dem andra kolla IDOL

Haha! Julia och Amalia blev ÖVERLYCKLIGA när Erik vann... 


En väldigt mysig och lyckad kväll.
Fasen vad jag skrattade när vi spelade in lite videos när jag och Bullen mimade (haha)
Och mys med Ellen och Hanna i köket med massvis med snack.
SJUKT stressigt med julklappsleken! Men kul!

Hoppas eran fredagskväll var lika lyckad som min(det där lät väldigt skrytigt) haha!:)♥
Hoppsan, klockan är halv tre på natta, nu är det nog bäst att lägga sig, eftersom att jag ska göra julkort och pepparkakor hela dan tomorrow. Nice.

PUSS OCH KRAM!♥


Kommentarer
Postat av: miss. YAAAAY (haha du vet vem:D)

yes,lyckad kväll beckis! :) okej att jag lägger ut bilderna på facebook? pussen

2009-12-12 @ 15:00:48
Postat av: miss J. :)

UPPDATERING SNAAAART!! DÖR AV DESSA BILDER NU SETT DOM 10000 GÅNGER :( PUSS

2009-12-14 @ 21:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0