..........................................Julafton.............................













Min julafton började väl inte sådär jättebra.. Men det är inget jag tar upp i bloggen :)

Den slutade dock väldigt bra och jag fick oerhört fina och värdefulla julklappar.
Det var god mat och härlig stämning på kvällen då vi firade hos farmor och farfar med kusinerna osv. Jag fick bland annat bodylotions och andra krämer, en porslintomte (på bilden ovan), konsert biljett till "depeche mode", massa pengar, eltandborste, världens mysigaste filt/pläd, biopresentkort, godis m.m

Jag är riktigt nöjd i alla fall, och eftersom jag fick en hel del pengar har jag nästan helt råd med Malta nu. Jag betalar ju den resan alldeles själv, så det känns gött att nästan sparat ihop allt redan.

Aja, idag blir det mys och sällskapsspel dag med syrran. Imorgon firar vi jul igen hos några andra släkningar.

Ha det fint, för det ska jag!♥


Kommentarer
Postat av: moa

GOD JUL FINASTE(L)

2009-12-25 @ 23:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0