Jag är sjukt glad idag.

(Överskriften låter väldigt fånig men det är precis så jag länenr just nu)

1. Lucia tåget i morses blev en succé. Sjukt fint var hela tåget.
2. Good NEW! Alla ni som bor i Västa Götaland har chans att se det ikväll på Tv 4 kl 18.30 (tror jag)
3.
Det är fredag!
4. Jag sitter och dricker pepsi och käkar digestivkex. MMM.
5. Jag ska leta upp nåt fint att ha på mig ikväll.
6. Ikväll firar jag och tjejerna Lilla Julafton.
7. Jag är på sjukt bra humör.
8. Fan vad glad jag är!
9. Ta det lugnt nu, Rebecka.
10. DET ÄR FREDAG!!!!!!!!!!!!!!!!

11. GOD JUL och LUCIA FÖRessten.


Haha, hade ingen annan bild på denna datorn. Det är min lille söte bror som ah, vad han nu håller på med....

Kommentarer
Postat av: moa

du var AWSOME! du ÄR awsome!:D<3

kollade på tv, wiiie! faan vad coolt:D:D:D

2009-12-11 @ 21:52:46
Postat av: Anonym

sv: TACK MOA! DU ÄR BÄST<333333

2009-12-12 @ 02:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0