HARIBO julkalender...

Haha, jag brukar alltid ha sånna dära chokladkalendrar men jag äter ändå aldrig den äckliga chokladen som är i eftersom det smakar ganska billigt och neh, inte min smak helt enkelt. Så idag kom världens bästa mamma och överraskade mig med HARIBOS godiskalender... (eller okej, jag tvingade henne att köpa den) men hon får pengar snart (53,-) tror jag den kosta.


I den första luckan fick jag gummibjörnar♥! Dem som är SÅÅ goda, hihi (nu låter jag riktigt barnslig, men man får vara det ibland antar jag)

Godnatt fokes!♥

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv, Jaa :D

2009-12-01 @ 21:12:50
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0