Good Afternoon... :)

Hello!

Nu har jag vart i skolan (nähä?!) haha, och sen tog jag bussen hem, snackade en lång stund med Julia (en kompis) i kylan och jag var så toanödig att jag allvarligt talat höll på att sprängas, men jag hann hem! Inte en droppe i Byxan om man säger så haha!
I alla fall så har jag precis käkat lite mat (nedanför) och ska nu ta tag i den enormt feta högen med NO grejer som väntar på mig.
Hejdå fritid! :'/

Aja, laddar upp dagens snart, puss och hej leverpastej♥




Mmm, skinka!!!! :p

Kommentarer
Postat av: bulleeeen

fan va niiice att jag äntligen får vara med på bloggen!!! :D:D<3

2009-12-08 @ 19:35:02
Postat av: SV TILL BULLEN:

sv: hihi! äntligen hahahhaha:P<33

2009-12-09 @ 19:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0