BÄSTA BULLEN BLIR 15 ÅR!!!!!


Min kompis JULIA BLIR FEMTON ÅR IDAG!
Det måste ju även firas på bloggen ofcourse! :D (bilden ovan är ej seriös, det kan jag lova)

Detta betyder att:

1. Julia inte längre är fjortis. (eller ok, det kommer hon alltid va, HAHA!) skoja bara:)

2. Julia får äntligen ha sex! (wohooo!) hehe

3. Julia får äntligen CYKLA UTAN HJÄLM! (YEEEES!!) hohohoho

4. Julia blir straffmyndig! (detta innebär att du inte längre kan stjäla bilar och mörda folk, okej?)

5. Julia har bara 85 år kvar till att bli 100!

Jullbull, du får checka brevlådan ett par gånger idag, man vet ju aldrig när det dimper ner något, eller hur?

OCH JAG RINGER DEJ NÄR JAG ÄR SÄKER PÅ ATT DU HAR VAKNAT! Eller när jag har passat klart alla små barn...

JAG MÅ HON LEVA, JAG MÅ HON LEVA, JAG MÅ HON LEVA UT I HINDRADEÅR, JA VISST SKA HON LEVA, JA VISST SKA HON LEVA, JA VISST SKA HON LEVA UT I HUNDRADE ÅR! ? :)<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0