7 December









Haha, orkade ni verkligen kolla alla bilderna?=)

Aja, idag var det skola som vanligt men efter den gick jag till vårdcentralen och en kille där typ nickade och sa: Jaha,... var tredje sekund när jag pratade om alla mina 253 symtomer ungefär(hehe) och vi bestämde att jag skulle ta blodprover (5 olika) imorgonbitti innan frukosten för att kolla om jag har anemi, järnbrist eller vitaminbrist osv...

Nu har jag också ätit upp det lilla godiset jag fick i dagens lucka, ja jag erkänner att det är lite barnsligt att fortfarande ha en kalender när man är femton men vad sköven, det är ju trots allt en tradition och JUL (snart)...

Hoppas eran dag också varit bra, vi hörs senare♥

Kommentarer
Postat av: bulleen

fan vill också ha! :(<3

2009-12-07 @ 20:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0