Det är ju sagt att man ska somna med ett leende på läpparna...

Jag har länge vetat att man ska somna med ett leende på läpparna, och nu när det är läggsdags för mig iaf, och kanske för er, så kan det ju vara ett bra avslut att kolla på denna sjukt fruktasvärt hemska bilden:

JAG BJUDER PÅ DEN GROVA BILDEN
(från i somras när jag och mina kusiner roade oss med att pressa ut läpparna med vindruvor)



Har precis kommit hem från Borås mysigaste restaurang enligt mig (La Copita) efter att ha käkat med familjen på pappas sida. Massa tapas rätter blev det, bland annat friterade bläckfiskringar (JA, jag gillar det) osv...

Nu blir det duschen fort som tusan och sedan godnatt! (förmodligen kommer jag läsa i den förbannat spännande boken också) hehe...

Kommentarer
Postat av: Adina

haha :p

hur måru då ? =)

2010-03-17 @ 15:18:45
URL: http://enstjartpahimlen.blogg.se/
Postat av: mathilda

tack :)

vad gör du då ? :D

2010-03-17 @ 18:22:09
URL: http://ellenohmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0