Godmorrgon/Dag!

Jag har helt allvarligt aldrig vaknat såhär senti mitt liv haha. Klockan var alltså 12 när jag steg upp... Men jag hatar att vakna så sent för nu har jag sovit bort halva dagen! Jag hade mycket hellre gått en lång promenad klockan 8 innan frukost istället. Men men, inte mycket att göra åt. Det kan ju berott på att jag var vaken halva natten och klistrade in foton i mitt fotoalbum. Det blir jätte fint verkligen så jag ska ta kort på det sen så får ni se hur jag gör än att bara ha foton i. Jag har lite småpyssel vid sidan om också...

Nåja, nu har jag precis ätit vaniljyoughurt med cornflakes och väntar på att Moa ska höra av sig. Vi kanske skulle träffas today, för er information, haha:)

Ha en fortsatt bra dag, så hörs vi snart igen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0