finally they brought a peach to the store.




Äntligen har Gina fått in en såndär kofta som jag bloggat om i PERSIKOFÄRGAT.

Eftersom dem är så billiga ska jag faktiskt nappa tag i en, men frågan är om jag ska köpa den perbeiga eller den persikofärgade? hmm.något att fundera över...

tänkte bara säga att om jag hinner ikväll, ska jag göra ett inägg med 3 hissar och 3 dissar :)

Måste också påpeka att jag är väldans glad idag också, när vi sjöng upp i skolan idag så sa musikläraren att jag ska åka till Universeum eller något annat ställe och spela in "Killing me softly" i studeo.. Hoppas det blir av nu också, men det verkar ju superroligt!


Kommentarer
Postat av: Hanna

ja, plugg är det värsta som finns att ta tag i :P



Vad kul att få såela in en egen låt :) :)

2010-01-28 @ 19:19:48
URL: http://hannasofieakesson.blogg.se/
Postat av: Charlotteee

den persikofärgade Becka :) kommer bli mycket roligare till våren.. hihi :)<3

grattiiss till låten med :D!!

2010-01-29 @ 16:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0