..................................................................Colour or not from GinaTricot...........................



Jag tycker dessa tröjor är så himla fina! Jag har aldrig tagit mig i kragen för att köpa en själv, men imorgon ska jag och Rebecka förmodligen ner till stan och då ska jag haffa åt mig antingen tröjan i svart eller västen i svart.

Helt okej pris och supersnygga och enkla. Tänker mig till ett par tighta jeans och cowboy (stavning?) stövlar.
Från GinaTricot, alla har dem typ hehe...

Kommentarer
Postat av: Cissi

hej, ville bara säga att du har en grym blogg :))

och kom gärna in och ställ en / flera frågot till min frågestund jag har:)

fårga allt mellan, skola vänner mig själv elr om mina hundar jag svarar på allt :D

2010-01-22 @ 22:14:12
URL: http://www.cissilinneaoberg.blogg.ses
Postat av: Cissi

hej, ville bara säga att du har en grym blogg :))

och kom gärna in och ställ en / flera frågot till min frågestund jag har:)

fårga allt mellan, skola vänner mig själv elr om mina hundar jag svarar på allt :D

2010-01-22 @ 22:14:18
URL: http://www.cissilinneaoberg.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0