........................................................Fanfanfan, det skulle va vi......................


Texten till denna låten passar precis in på det jag tänker på ibland







bland undrar jag hur andra personer resonerar när det gäller vänskap, kärlek, kriser, lycka, glädje eller sorg. Tänk att det finns så mycket människor där ute som har helt annorlunda tankar än du själv. Jag kan tycka det är förvirrande ibland att ha en åsikt och vara så insatt i den att när någon annan säger något känns det helt orimligt. "Kan hon/han verkligen tycka så?" En del saker glädjer mig att se och höra. En del saker gör mig ledssen och en del saker känns verkligen som ett hugg i hjärtat.
Det krävs inte mycket för att det mentala bryts ner. Det behövs inte många personer för att trycka ner dig och ditt innersta.
Jag har verit med om så himla mycket. Både om glädje och sorg. Föräldrar som skiljs från varandra, vänskapsband som klipps av, släktingar som dött och brustna hjärtan.
Har man rätt musik på, och rätt bilder framme, blir jag nästan gråtfärdig. Jag har vart med om så mycket. Jag känner fortfarande en viss saknad.
jag känner mig fortfarande trött på småsaker jag kunde lämnat för länge sedan.
Jag känner mig otroligt trött på att fundera över hur man ska göra med sina vänner som sviker. Hur ska man hantera det?
Man är värd så mycket och man borde inte låta sig själv utsättas för allt för mycket. Jag vet hur det känns att vara helt tom och sorgsen, och jag vet hur det känns att vara så lycklig att man nästan spricker.
Jag har inte tänkt på det så mycket. På att jag faktiskt längtar efter vissa personer, men när jag sitter här nu och tänker tillbaka på minnen, kan jag inte undangå det.

Fan vad livet är sjukt egentligen.
det jag vill komma fram till är att jag saknar er. Skulle det inte alltid vara vi?
...♥...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har en tänkar dag.. Allt kommer ordnas! Vi har klarat oss otroligt bra ! Tänk inte för mycket nu babe ! <3

2010-01-21 @ 15:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0