.D.e.s.p.e.r.a.t.

Vet ni hur länge jag letat som en galning både på nätet och i affärer efter en förbannad mc-skinnjacka? Då menar jag till rimligt pris under tusen lappen...
Så tillslut kikade jag in på CUBUS och fann denna enkla fejkade (dock är det bra att den är fejk, vill inte ha något dött djurskinn på mig) jacka... Den ser ju inte precis helrolig ut på bild men jag ska allt kolla lite närmare på denna jacka, priset var det ju inte värt att klaga på iaf? Och dessutom har den ett "skärp" eller vad man nu ska säga som hänger/sitter åt längst ned vid jackan som jag skulle låta hänga om jackan nu skulle bli min, det är kravet.
Var nära på att köpa en såndär skinnjacka på WHITE med en fluffig krage men jag tvekade för mycket. No good sign. Jag ska ha en skinnjacka med skärp, that's it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0