Trial träningen från igår (nej, ellen och Julia, kameran låg hemma!!)



Jag var taggad!



Det hann även bli lite ego pics innan vi åkte! :)



Det syns inte på bilden, men jag var heeelt sluuut efter en timmas träning i början! Så vi åkte och tog en drickpaus.



Sedan fortsatte vi ut i skogen. De flesta vet inte vad trial är för något, och de som har en aning om det förstår inte hur jobbigt och koplicerat det är men det är det, haha! Men det är roligt! :)



Det ser inte alls svårt eller brant ut, men i verkligheten var det lite läskigt första gången jag åkte upp för stenen. Dock råkade jag köra in i en stor rishög första gången jag testade så jag tappade trialen men jag fick tag i den igen hehe...

Lite såhär ser det ut de första trial träningarna för mig:) Förmodligen kommer det skrivas lite mer om trial i bloggen nu eftersom jag börjat i det. Ni får helt enkelt bara hålla ut! hihi


Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh, snygging!:) vilken tur att du hittade kameran!



2010-04-14 @ 17:49:34
Postat av: julia

eyyyyyyyy bro fan va c00l du är och JAAA jag blir fetsugen på att köra trai nu haha:D:D men WTTTF kameran??! hade du den inte i skolan? bad du när du gick hem eller? hhehehehhe ne nu ska jag börja plugga typ.PUSSSSS(L)(L)

2010-04-14 @ 20:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0